luni, 15 septembrie 2008

IERI


Iti mai amintesti cand te-am vazut prima data?Erai pierdut cu privirea in albastrul cerului,stateai pe marginea unei borduri vechi si cerseai tamp fericire..Tu nu m-ai vazut.Tu nu ma cunosteai.Mirosi si azi a mere verzi...si imi afisezi acelasi chip vesnic de lut,cu trasaturi geometrice,puternic pronuntate,cu buzele prea mari si prea rosii,cu ochii mici,cu nasul carn si nari rotunde.Tii in mana stanga,ca si atunci o portocala..Te privesc la fel,fascinata,indragostita...nu-mi pot dezlipi privirea ce-mi alunca treptat asupra fiecarei parti din tine.Ai parul la fel de negru,putin ondulat,aceeasi ochi verzi,infiniti...reci...aceeasi dinti perfect de albi...Port aceeasi rochie simpla,de matase alba si sandalele rosii.Te apropii de mine cu un aer rece,si nu ma saruti.Imi atingi rigid mana si incerci sa ma strangi in brate.Esti atat de stangaci!Ca si atunci...imi eviti privirea.Tu nu m-ai iubit!Tu nu ma iubesti nici acum...indragostitul din tine ramane vesnic in intuneric,ascuns...si singur.Nu plang.Si azi,ca si ieri,ma strecor sub tine,cersind atentie si afectiune..esti atat de rece.Imi daruiesti un trandafir ce nu mai e la fel de alb ca odinioara...s-a ingalbenit de trecerea anilor...Nu ne vorbim.Ma lasi sa povestesc o vreme,imi eliberezi zambind mana si pleci."Poate ne mai vedem si maine!"...

Niciun comentariu: