vineri, 19 septembrie 2008

Nimicuri...

  • De ce melcii iubesc fluturii?Pentru ca...fluturii sunt roz ca si melcii fara casa si pentru ca fluturii roz iubesc melcii fara casa si pentru ca melcii fara casa nici macar nu zboara.
  • Pe geam plangeau doua picaturi de ploaie.Erau doua pentru ca abia cazusera de pe acoperis si plangeau pentru ca le placea sa curga..si totusi...sunt atat de ude!
  • Pe banca dormea un boshetar,alaturi un copil juca sotron,doi indragostiti visau pe alei de trecatori...copacii plangeau cu lacrimi de flori.
  • Visul patat de ratiune este atat de inutil...Cand nu stii sa visezi,nu te preface!Nu toti care viseaza sunt artisti.
  • Azi-noapte am adormit cu pensula in mana,eram manjita in culori alb-negru si totusi...plansa era atat de alba..si din greseala am varsat paharul cu apa murdara.
  • Nici macar nu era noapte,dar poate nici zi...sa fi fost vara...sau iarna,sa fi fost vie sau moarta,calda sau rece...prefacuta sau sincera...murdara,stricata,uitata...poate era frumos...sau poate urat,dar imi placea atat de mult!
  • Praf,cenusa si scrum...Ia-le de pe platoul sufletului meu,pastreaza-le tu...pentru ca ma adori,dar lasa-mi trupul abandonat undeva pe drum..sa nu mai ramana din mine decat amintirea unei pasiuni si fum.

Un comentariu:

Lola. spunea...

foarte tare.imi place.si mai ales faza "Cand nu stii sa visezi,nu te preface!Nu toti care viseaza sunt artisti." e geniala...